zondag 28 januari 2018

Kenny K




Goedemiddag allemaal,

Wat leuk dat je weer even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Een aantal van jullie hebben de kaarten al voorbij zien komen op Facebook.
Het zijn twee kaarten geworden met pikante dames.
Deze januari maand is vreselijk qua verjaardagen. De familie was destijds bijzonder actief in het voorjaar haha.



De digi’s zijn ingekleurd met mijn copics en de filmstrip ontworpen met mijn silhouettemachine.

Beide heren waren ontzettend blij met de kaart.

Nou ik wens jullie nog een fijne dag en tot snel.

Lieve groet,
Petra

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je die pittige dames mooi ingekleurd Petra. Ze zijn gaaf geworden en fijn dat beide heren er blij mee waren ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend zoals jij ze ingekleurd hebt,vooral de kaart voor je vader vind ik prachtig om te bekijken, een glimlach siert mijn gezicht.... en dat van jouw vader waarschijnlijk ook hihi! grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een schitterende kaarten heb je gemaakt!
    Je hebt de dames heel mooi ingekleurd.'
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een ware artiest! Wat zijn ze weer goed gekleurd! Heel mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat de heren hier erg blij mee waren, wat een verleidelijke dames! En ik ben weer onder de indruk van jje prachtige kleurwerk, hier heeft vast aardig wat tijd in gezeten. Echt knap hoe je dat doet!!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Olala, wat zijn dit geweldige kaarten.
    Ik vind zo'n plaatjes wel heel leuk voor kaartjes.
    Je hebt ze weer fantastisch mooi ingekleurd.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra