dinsdag 22 augustus 2017

Koetje boe.......



Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien, althans een projectje. Ik heb een oude stempel van Marianne  gebruikt.
De koffer heb gesneden met mijn Silhouette Machine het is een patroon van flatis-bastelleien.blogspot.nl

De volgende kleurtjes heb ik gebruikt:
407-178-179   182 wit-283    278-167-168-103     154-661

Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog en tot de volgende keer maar weer.
Lieve


5 opmerkingen:

  1. Gaaf!!! Petra ;-).
    Lijkt me ook erg leuk......een silhouette machine ;-)
    Maar.....ik wil eerst al mijn copic kleursel gedaan hebben..(ik heb ook nog de eerste 3-maandelijkse lessen van Alyce....die heb ik later aangeschaft omdat ik in het begin nog twijfelde of ik het zou doen) ;-)
    En.....ik heb een een aantal potloden aangeschaft om die (gratis) les met potloden te doen...even kijken of ik dat ook leuk vind.
    Dus.....nog even genoeg te doen ;-).
    Fijne dag verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend koffertje met een guitig koetje, én weer mooi gekleurd zoals we van je gewend zijn! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk koffertje! En dat koetje is ook al zo schattig. Wat gaaf dat je met de silhouette dit soort dingen kunt maken, staat ook nog op mijn verlanglijstje;).

    Nog bedankt voor je lieve reactie op ons nieuwe huis. We zijn er ook erg gelukkig en blij mee, we genieten er echt iedere dag van.

    Fijn weekend verder....


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat leuk.
    Heel mooi gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra