maandag 10 april 2017

De drie biggetjes....



Goedemorgen allemaal,
Het is alweer de 10e van maand en dit houdt in dat er bij het kleuren met potloden blog een nieuwe challenge van start gaat. Ik heb dit keer een wit kaartje bewerkt met mijn te gekke krijtjes en daaroverheen bewerkt met wit embossing poeder. De drie biggetjes heb ik gekleurd met mijn potloodjes en gecombineerd met de Faber Castell en de Luminance.
De vlinders bovenaan de kaart heb ik zelf getekend en de tekst Happy Birthday  geprint met de computer. Voor de liefhebbers de volgende kleurtjes heb ik gebruikt:
169-128-129-L872-L242 en wit
cupcake 179-L181-L214
Nemen jullie ook even een kijkje op ons blog kleurenmetpotloden.blogspot.nl om te zien welke prachtige creaties mijn DT-maatjes hebben gemaakt. Ik hoop dat wij jullie hebben kunnen inspireren en dat jullie gezellig mee doen met de nieuwe challenge.

Bedankt weer voor jullie bezoek en de leuke berichtjes op mijn vorige kaart. Ik lees ze altijd met veel plezier. Iedereen nog een fijne dag en tot de volgende keer.


Lieve groetjes,
Petra 


4 opmerkingen:

  1. Een schattig kaartje.
    Heel mooi met de 2 biggetjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan de Te Gekke band over je kaart met de wit geëmboste delen! Wat kun jij mooie vlinders tekenen zeg! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk die biggetjes, mooie kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaahh!!! Die varkentjes zijn über cute!!! Wat ontzettend leuk en wat een schattig kaartje heb je ermee gemaakt. Echt zo lief!!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra