zaterdag 10 december 2016

puppy love...



Hallo allemaal,

Wat ontzettend leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Vandaag start er weer een challenge op ons blog kleuren met potloden. We mochten werken met deze fantastische digi van The  Shelter "keepwarm". Ik heb niet zoveel kleurtjes gebruikt en vond het leuk om met dezelfde kleuren toch ander tinten te maken in het bruin. Dit is dan mijn uitwerking geworden. Kom eens kijken op ons blog om te zien wat voor prachtige creaties mijn teammaatjes hebben gemaakt.  Ik zou zeggen doe gezellig mee met onze challenge er is weer een leuke prijs te winnen en het thema is alles mag.

Voor de liefhebbers de kleurnumers.
kleding rood: luminance 599-589-080-061-571
Bruintinten incl huid : 199-185-280-177-283-179-102
Blauw : 140-147- luminance 661-102-luminance821-103 en wit
Sneeuw: 140-146-lu661







De digi is voor mij heel toepasselijk en dat ik deze dan ook mag laten zien vandaag. Sinds 6 december hebben wij gezinsuitbreiding en ben ik de trotse eigenaar van een labradoodle met de naam Moos.  Ik ben op dit moment niet zo actief op het internet omdat ik mijn handenvol heb aan Moos. Wel bekijk jullie prachtige creaties echter heb niet de tijd om een reactie te plaatsen. Vergeef mij hiervoor. Zodra ik weer in de gelegenheid ben zal ik zeker weer een berichtje bij jullie achterlaten.
Hier nog even een foto van onze kleine schat.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.
Lieve groet,
Petra 





8 opmerkingen:

  1. Supergaaf gemaakt en gekleurd weer!! Petra :-D
    De digi's van The Paper Shelter vind ik ook erg leuk!!
    En wat is Moos een schatje om te zien. Kan me voorstellen dat je het er even druk mee hebt! Geniet ervan :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en een lief hondje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Petra rn wat heb je weer mooi gekleurd.
    En jullie hond, wat een snoepje. Geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zoals je dit meisje gekleurd hebt Petra! Wat zit ze daar mooi te wezen in haar sneeuwbol. Sinds 6 december gezinsuitbreiding... de één krijgt een chocoladeletter en pepernoten en jullie een hond hihi! Wat een scheetje om te zien zeg. Ja zo'n puppie is net een klein kind, je bent er vast heel druk mee. Geeft niks dat we je niet zoveel "spreken" , komt vast wel weer goed! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,schitterende sneeuwbol heb je gemaakt.Prachtig ingekleurd.En wat een dotje die Moos.daar zal je zeker je handen aan vol hebben.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, zo, met die ronde modelletje! Echt mooi!

    En die Moos van jullie..... wat een schatje! Geniet van het beestje!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart en wat een geweldig hondje!!!! Ik denk dat je daar meteen helemaal verliefd op was....
    Geniet er van Petra!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart, en dan die kleuren.....Prachtig petra!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra