dinsdag 14 juni 2016

Liefdes Beer.....

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog. Ik post de laatste tijd niet zoveel, helaas.
Dit keer een kaart gekleurd met mijn copics.



Het beertje heb ik al een hele tijd liggen vanaf eind 2014. Het was één van mijn eerste kleurwerkjes met mijn copics. Het achtergrond papier (correspondentiekaartje van de Hema) heb ik gemaakt met mijn te gekke krijtjes en mijn naamgenoot Petra was hiervoor mijn inspiratiebron.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Verder wil mijn nieuwe volgers een hartelijk welkom heten, leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen.

Last but not last heb ik nog een leuk nieuwtje. Vanaf 1 juli 2016 zit in in het Designteam van kleuren met potloden. Ik kleur graag met mijn copics en potloden en ik vind het dan ook heel erg leuk dat ik mag meedraaien in hun team. Ik heb er erg veel zin in.

Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.
Lieve groet,
Petra.




8 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Petra en super mooi gekleurd het beertje lijkt wel van keramiek.
    Gefeliciteerd met je plekje in het DT van Kleuren met Potloden en succes daar maar dat gaat je vast goed lukken met jouw kleur en tekentalent! :-)
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Petra!
    En veel succes bij Kleuren met Potloden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi achtergrondje gemaakt met je Te Gekke Krijtjes! En wat is je beer prachtig, ik wil bijna met mijn vingers door zijn wollige huidje kriebelen, zo echt! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is dit Petra! Zo lief dat beertje en en wat een gave achtergrond heb je gemaakt.

    Gefeliciteerd met je plekje in het DT! Dat gaat helemaal goedkomen met jouw kleurtalent!

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart.Proficiat met je dt plaats.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje met het lieve beertje.
    Prachtig kleurwerk en ook de achtergrond heb je leuk gemaakt.
    Ik ben blij dat ik mijn plaatsje in het design team van Kleuren met Potloden aan jou mag overdragen. Je bent een fantastische aanwinst, ik weet zeker dat je dit super goed gaat doen.
    Veel plezier en succes ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra