zondag 3 april 2016

EOS taart

Hallo allemaal,



Nog even snel een berichtje zoals ik had beloofd. Hier de taart die ik voor Nora had gemaakt.
De witte koepel gemaakt van witte chocolade was gevuld met allerlei snoepjes. Ze mocht met een mes de koepel stukslaan zodat een deel van de snoepjes van de taart afrolde. Je had dat koppie moeten zien, onbetaalbaar. Ik vond het weer leuk om te fröbelen met de marsepein weer eens wat anders dan een kaartje.



Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoek en tot de volgende keer.
Voor straks welterusten.

Lieve groet,
Petra.

2 opmerkingen:

  1. Ohh wauw wat super gaaf Petra! Ik kan me voorstellen dat dat stuk slaan al een feest opzich was voor haar....haha.. Echt een leuk idee!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra