zondag 8 november 2015

Welcome little James....





Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan ons gezellige en creatieve blog.
Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien. Dit keer een babykaartje omdat kleine James is geboren en ondertussen al 2,5 maand is. Een paar jaar geleden heb ik dit kaartje gezien bij Jeanet en nu eindelijk een keer kunnen maken voor iemand.


De leuke afbeelding van Mo manning heb ik gekleurd met mijn copics
De volgende mallen heb ik gebruikt

Voor de liefhebbers nog de kleurtjes van de copics die ik heb gebruikt:
Huid E04-E11-E21-E00-E000-R20
Broekje: B99-B97-B95-B93-B91
hHaar ben ik vergeten op te schrijven :(

Vervolgens heb ik het nog leuk ingepakt met nog een paar sokjes en leuke slabbetjes.
Via deze link kom te terecht bij diegene die het modeletje heeft gemaakt Jeanet van der Lee.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoek aan ons blog en voor de leuke reacties. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groet,
Petra 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,
    ik was even aan het rondhuppelen en kwam op je blog terecht, je maakt erg mooie kaarten en kleurt prachtig ! Je hebt er alvast een volger bij !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat heb je dat leuk gedaan en ook zo mooi ingekleurd. De ontvanger zal er blij mee zijn.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat heb je dat leuk gedaan en ook zo mooi ingekleurd. De ontvanger zal er blij mee zijn.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke en prachtige babykaart met een schitterend afdrukje Petra, top hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model is dit.Prachtig ingekleurd heb je de afbeelding.Schitterend geheel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra