zondag 11 oktober 2015

Mixed media.........


Hallo allemaal,

Zo vandaag laat ik jullie weer een creatie zien. De afbeelding had ik ingekleurd al eerder op mijn blog geplaatst. Alleen nu heb ik er een klein schilderijtje van gemaakt.


De digi van jam puf is ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.
De volgende materialen heb ik gebruikt:

Het lijstje was een gewoon plastic lijstje van Action. Deze heb ik eerst voorbewerkt met witte gesso. Daarna heb ik met Liquitex modeling pasta en de Dutch Doobadoe mallen de structuur erop gemaaktHierna alles wat ik op het lijstje wilde, erop geplakt met een lijmpistool. Daarna weer een laagje witte gesso. Vervolgens alles gesprayt met verschillende kleuren spray's.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden en wens iedereen nog een hele fine zondag toe.

Lieve groet,
Petra   

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige schilderijtje gemaakt in mooie kleuren en de leuke afbeelding heb je geweldig gekleurd!! Een kunstwerk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt ontzettend gaaf Petra! Ik vind je inkleurwerk prachtig en ook de mixed media techniek gaat je heel goed af! Ben er zelf ook wat mee aan het proberen maar vind het nog best lastig.
    Jij hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt zo.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra