zondag 7 juni 2015

Saturated canary gardner Gayle

Hallo luitjes,



Wat leuk dat je weer een bezoekje brengt aan mijn blog.
Vandaag laat ik jullie weer een kaartje laten zien en hopelijk wat inspiratie.
Het is dit keer de mooie stempel van Satuated Canary en Gayle is ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.

Hier nog even het plaatje ingekleurd van dichtbij.


Voor de liefhebbers heb ik dit keer de kleurnummers genoteerd.

Huid 192-190-131-189-132
Roze 225-129
Haar 199-177-283
Schort 177-179-103
Blad 278-170
Blauw 120-146


De volgende mallen heb ik voor deze kaart gebruikt:
Spellbinder Floral Ovals
oprol roosjes van Joy
Joy-stencil-blad.htm 
Joy-stencil-blad.htm 
Creatables-stencil-fan-stand.htm
dubbelzijdig-tape
Faber Castell polychromos

Bedankt weer voor je bezoek en ik wens iedereen nog een heel fijn weekend, tot de volgende keer maar weer.
Lieve groet,
Petra

4 opmerkingen:

  1. Wauw, Petra, wat heb je dit plaatje super mooi ingekleurd zeg! Heel gaaf! En het kaartje eromheen vind ik ook helemaal mooi! Super gedaan!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Petra!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.Schitterend ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Petra! Ik vind je kleurwerk ook prachtig, wat een leuke digi's zijn dit toch he.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra