zondag 13 april 2014

listening to the music......



Hallo allemaal,

Zo, vandaag alweer zondag en wat hebben we gisteren een prachtige dag gehad. Ik hoop heel stiekum vandaag weer. Met deze kaart ben ik in de weer geweest met mixed media, alleen jammer dat je er bijna niks van terug ziet.

De digi die ik heb gebruikt komt van jadedragonne.deviantart.com Ik vond de kleuren mooi en heb geprobeerd dit met de Faber Castell potloden te evenaren.
Ik ben lekker in de weer geweest met de mallen van Dutch Doobadoo, structuur pasta en Distress-inkt. Daarna voor een glitter effect met de Sparkle spray zwart en paars in de weer geweest.

Voor de liefhebber dit zijn de kleuren die heb gebruikt.
Gezicht190-189-132 wangen 129
Ogen 119-135
Ogenschaduw 263
lippen 129
Haar 103-106-109-188
Koptelefoon 270-199-251
Trui 199
Doodskop 205-199-187
De volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt.
Spellbinder Decorative labels eight
de sterren voor de bloem
de joy mal voor de roos
een oudje van Marianne Design
Creatables standaard
de mooie muzieknoten van joy 6002/0272 kon het niet zo gauw vinden in de webshop.

sp

 Hier nog even de digi van dichtbij.



Hanneke heeft een hele leuke voorjaarsaanbieding bij Hobbyhome
Je krijgt maar liefst 20% korting op het hele assortiment en
is de hele maand april nog geldig. Dus ik zou zeggen snuffel even lekker rond.


Leuk dat je weer even een kijkje hebt genomen op mijn blog. Leuk Grietje dat je mij bent gaan volgen, dat je het de moeite waard vindt.

     Groeten,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra