dinsdag 25 februari 2014

Betsie

Goedenavond allemaal,


Zo wij hebben hier lekker vakantie en wat tijd om lekker te fröbelen. Dit keer een geweldige digi van Betsie, ik vind haar zo schatig. De digi heb ik gekleurd met de potloden van mijn meiden. De basis kaart is gemaakt met een Go Kreate mal. Alle randjes zijn bewerkt met Distress-inkt. Verder heb ik de mooie mallen van Marianne gebruikt de paspop en de pump De paspop heb ik leuk aangekleed met een jurkje, bloem, ceintuur van lint en een parelketting. De digi heb ik uitgestanst met fancy dies ovaal van Nellie Snellen. Achter de digi zit de mooie mal van joy met daarbij de behorende swirls, een mal die jullie nog wel vaker zullen zien. Last but not least de mooie standaard om de kaart op de plaatsen.

Ik ben benieuwd van jullie ervan vinden! Verder wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en moeite hebben genomen om mij te volgen.

Verder wil ik met deze kaart meedoen aan de volgende challenge


12 opmerkingen:

  1. wat een beauty Petra! prachtige mallen heb je gebruikt en de Bestie heb je zo mooi ingekleurd:0)
    bedankt voor je deelname bij de Dutch Besties!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart ,wat fijn als je zo mooi kunt inkleuren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Petra, heel mooi.
    Geniet lekker van de vakantie. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Petra, schitterend gekleurd, superleuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Petra.Geniet van de vakantie.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Petra wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het helemaal geweldig.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Petra! Mooie kleurencombinatie en leuke details.
    Bedankt voor je deelname bij CCC en veel succes.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaart Petra. geweldige mallen zeg.
    leuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls,
    Gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje Petra.
    Een schattige Bestie is dit.
    Ga er binnenkort ook maar eens met eentje aan de gang .
    En slechte blogger als ik ben....vanaf nu sta je in m'n sidebar!
    Fijn weekend!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en zeer mooi gekleurd. Hartelijk dank voor je deelname bij de Dutch My Besties en graag tot een volgende keer.

    lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra