donderdag 16 januari 2014

Afrika.....



Goedemorgen allemaal,

Ik doe niet heel erg veel mee met een challenge en misschien wel door tijdgebrek. Ik vind het lastig dat ik dan moet gaan bijhouden wanneer de challenge is afgelopen en moet kijken wie er heeft gewonnen. Maar met mijn vorige kaart heb ik meegedaan met de challenge kleuren met potloden. Toen ik afgelopen zaterdag een blog rondje deed, kreeg ik ineens gekleurde wangetjes en ik moet het bericht wel drie keer lezen. Ja, ik had gewonnen en krijg een mooie stempel van Saturated Canary opgestuurd, hoe leuk is dat. Ik moet de stempel nog ontvangen maar ik ben alvast helemaal in mijn nopjes.

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien.
Het is een heel ander soort kaartje geworden dan dat jullie van mij gewend zijn, dit keer geen digi/stempel ingekleurd.  Het is een shadow box kaart geworden, een zoals Samantha laatst heeft gemaakt waarbij ze tevens een tutorial op haar blog heeft gezet.
Tja, voor een man ga je geen kaart maken met heel veel tierlantijntjes. De persoon voor wie de kaart is gemaakt is gek op olifanten dus de keuze was snel gemaakt. De achtergrond is gecreëerd met te gekke krijtjes. Ik heb geprobeerd om de zonsondergang weer te geven en dan maar in Afrika. Er zijn nog veel meer plekken op de wereld waar de zonsondergang prachtig is. Maar ach, olifanten en Afrika die twee horen toch wel bij elkaar.
De volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt:
te gekke krijtjes


Ik wens iedereen nog een hele fijne dag.  Bedankt weer dat jullie de moeite hebben genomen om mijn blog te bezoeken, tot de volgende keer.


Groetjes,
Petra

9 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart hoor. Heel apart.

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Gefeliciteerd met je prijsje .
    super leuk .
    Dit heb je ook weer erg mooi gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwwwwww ja hier houd ik wel van. Heel mooi gedaan Petra!
    Gefeliciteerd met je prijs
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf gedaan Petra!!!
    En gefeliciteerd met je prijs!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs Petra, helemaal super voor je en wauw wat heb je dit prachtig gemaakt, echt supermooi. Wat een prachtig effect.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Petra met je gewonnen prijs.Dus toch maar vaker aan een challenge mee doen win je vast en zeker nog meer prijzen.Je mannen kaart is ook weer schitterend.Prachtig gedaan met krijtjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi Petra, en proficiat met je gewonnen prijs.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst gefeliciteerd met je prijs!! En wat een prachtige kaart heb je gemaakt, de achtergrond is echt supersssss!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Petra, wat een super mooie kaart! Knap kleurwerk hoor en zo leuk gecombineerd met de olifantjes ervoor. Je moet er maar opkomen. Een mannenkaart vind ik altijd lastig maar deze is super geslaagd! Ook nog van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge! Hartstikke leuk voor je! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra