donderdag 19 december 2013

Weer eens wat anders dan een gewone kerstkaart






Hallo allemaal,

Zo, allemaal druk in de voorbereiding van de Kerst, ik blijf het toch een leuke tijd vinden.

Dit keer geen kaartje maar een heel ander projectje en wat goed van pas komt in deze dagen, een theelicht doosje. Het idee heb ik gezien op de site van Bernadet.
Ik heb deze voor mijn ouders en schoonouders gemaakt en ik kan jullie vertellen dat ze er heel blij mee waren.
De afdrukjes zijn van Mo Manning en  en twee daarvan heb ik gemaskeerd. Ze zijn weer gekleurd met de Faber Castell potloden. Het andere theelicht doosje zijn de digi's van Make it Crafty

Mo Manning

blauw 154-155-153
bruin 179-178-175
zeegroen 162-276-161
grijs 271-233-199
krans 165
vlam 113-109-108

De kleuren van de andere digi's ben ik even mijn briefje kwijt. Zodra ik het heb gevonden zal ik nog even noteren.

De volgende materialen heb ik voor deze doosje gebruikt
dennentak
tipex
distress inkt 
te gekke krijtjes
mal van Memory box
en nog wat andere mallen
ogenschaduw 
Dutch Doobadoo
witte gelpen / zwarte fijnlijner



Hier nog een boel foto's ik kon niet kiezen welke te plaatsen





Iedereen weer bedankt voor het bezoek aan mijn blog en voor mijn nieuwe volgers bedankt dat jullie het de moeite waard vinden om mijn blog te volgen.
Dan wens ik alvast iedereen hele fijne feestdagen.
                                             Groetjes,
                                             Petra

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaars/doosjes.Leuk gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit superleuk gemaakt Petra, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra, wat ben je weer lekker bezig geweest! Je hebt 2 prachtige projectjes gemaakt zeg! Leuk om weg te geven.
    Ik volg je al een tijdje, maar ik krijg je nog steeds niet in mijn leeslijst:(
    Heel raar...maar zal vanzelf goed komen..hoop ik;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk zeg!!! Kan me voorstellen dat ze er heel blij mee waren!!!
    Voor jullie ook hele fijne feestdagen, dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog, leuk!!!!
    En alle goeds voor het nieuwe jaar, dat het maar een lekker creatief jaar mag worden!!!
    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He deze had ik nog niet gezien, wat zijn ze mooi geworden Petra. De kerstbal is ook gaaf geworden.
    Xxx angeliique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra