donderdag 21 november 2013

Kerst met Berry



Hallo allemaal,

Vandaag vandaag weer eens een Kerst kaartje. Het modeletje heb ik al een keer eerder gemaakt, echter dit keer toepasselijk in de vorm van kerstbal.

De leuke digi is Berry van Wee Stamps en ze is gekleurd met mijn potloden.
haar 154-230-232-235-195
huid 132-189-190-121
jurk 278-173-172-900
sjaal 117-219-194
schoenen C570
besjes en groen 117-219-194 en 170-167-158
katje 179-182

Hier de digi van dichtbij.

De dennenappels heb gemaakt met een spellbinder mal en de uiteindes bewerkt met tipex voor het sneeuweffect. De binnenkant van de kaart is designpapier door mijzelf gemaakt met krijtjes, distress inkt en embossingpoeder. De Hellebores bloemen zijn zelfgemaakt.



Op deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Papier eigenvoorraad en zelfgemaakt met te gekke krijtjes
Marianne Design  creatables dennentakstandaard
ponsen hulst, blad, kern bloem Nellie Snellen
embossingpoeder
tipex voor het sneeuw effect.



Ik vind het leuk dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken en misschien een berichtje achterlaten. Ik wens Iedereen nog een fijne dag.

                                                                 Groetjes,
                                                                 Petra

7 opmerkingen:

  1. Leuk model Petra en je hebt de stempel zo mooi ingekleurd tijd voor een tutorial haha.
    Xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Petra en supermooi ingekleurd...is dit met derwents gedaan of anders?
    Helemaal top! Mag ik het model eens namaken?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Petra, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Petra!! Mooi model kaartje (heb ik ook nog ergens opgeslagen om een keer te maken :-)). Heel leuk het zelfgemaakte designpapier :-). En supermooi gekleurd!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Petra,prachtige kaart!!!!!Super mooi ingekleurd.Heb de kleurnummers opgeschreven ga het eens proberen.En zoals in een berichtje hierboven tijd voor een tutorial in kleuren....Of geef jij misschien kleur workshops???groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,heb je gister avond nog een mailtje gestuurd . Hoor wel als je hem hebt ontvangen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra