zondag 4 augustus 2013

Snor van Saturated Canary




Hallo allemaal,



Zo wat hebben wij weer een heerlijk weer gehad.
Eigenlijk geen weer om te fröbelen maar goed soms heb je iets in je koppie zitten en dan moet het ook maar gebeuren.

Dit keer een digi van Saturated Canary en deze is gemaakt voor mijn jongste nichtje.

De basis kaart is gemaakt van de Go kreate mal en de digi is weer gekleurd met de Faber Castell potloden.
 Haar: 102-263-177-199
 Huid: 102-189-190
 Wangen: 121
 Blauw: 145-110-144
 Grijs: 230-233-199
 Bruin:182-180

Hier de digi van dichtbij.



Verder heb ik de volgende mallen gebruikt en deze kun je vinden http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl
bloem 
gras




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens iedereen nog een fijne dag, bedankt w
eer voor het bezoek aan mijn blog en voor de leuke reacties op mijn vorige kaart!

Groetjes,
Petra :)

1 opmerking:

  1. Hello Petra , thank you for contacting me, your card is extremely beautiful. i did her in exactly the same colours!! beautiful combo. I have fybromyalgia, and M.E, and hypermobility, and have been off work for five months now. I do hope your daughter improves, its awful for you when your child is ill, I will keep her in my thoughts and prayers. lotso f love June xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra