dinsdag 13 november 2012

Peek a Boo kaart

Ik kwam op de site van http://frommycraftroom.blogspot.nl/p/tutorials_19.html een leuke peek a boo kaart tegen. Het leek mij wel een uitdaging om deze te maken en wat is dit leuk om te doen. De stempels zijn weer gekleurd met de Faber Castell potloden. Het berenvachtje heb gemaakt door een blender te gebruiken en hier en daar wat potlood weg te halen en ergens anders wat extra kleur aan te brengen. Het was een uitprobeersel en ik vind het effect eigenlijk best grappig.

Groetjes,
Petra






1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk zeg!!!! Je beer is zéker goed gelukt, leuk hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra